W najbliższych miesiącach na polskich widzów czeka znacząca zmiana technologiczna. Portal radia cyfrowego zajmował się już w kilku tekstach przejściem północnych sąsiadów na DVB-T2. Telewizje komercyjne wykorzystają ten proces również do uruchomienia usług opartych na tzw wirtualny czerwony przycisk, technologia HbbTV.
„Telewizja hybrydowa (HbbTV) to nowy wymiar telewizji. Łącząc zasięg klasycznej telewizji linearnej z interaktywnością tkwiącą w środowisku cyfrowym, widz jest nie tylko odbiorcą treści nadawcy, ale także może się angażować i reagować na nie. wydarzeń” – powiedział portalowi. Wirtualne media Dorota Żurkowska, Członek Zarządu Grupy TVN Discovery. Telewizja komercyjna z powodzeniem przetestowała tę technologię w swojej sieci eksperymentalnej.
TVN Discovery nie odbiega od kursu HbbTV, np. czeskiej telewizji komercyjnej. „HbbTV to świetne narzędzie do personalizowania i poszerzania oferty przekazów, w tym reklamowych, w celu udostępnienia widzom dodatkowych treści lub funkcji – quizów, ankiet, wyników badań rynku” – dodała Żurkowska. TVN Discovery chce m.in. zaoferować telewizyjną wersję swojego internetowego portalu wideo na platformie HbbTV Graczpodobnie jak w przypadku Nova Voy.
„Ninja z ekstremalnych podróży. Pisarz. Bezkompromisowy praktyk zombie. Fanatyk popkultury. Student”.