Policja poinformowała w poniedziałek o sprawie z zeszłego tygodnia, a także udostępniła nagranie ze spektaklu. Pojechał na pas. W tym momencie jednak bariery zaczęły opadać i ciężarówka utknęła między nimi – powiedział rzecznik policji David Chaloupka. powiedział.
W przeciwieństwie do innej polskiej ciężarówki, która na przykład spowodowała wypadek Studénki, ten kierowca miał lepsze instynkty samozachowawcze.
„Na szczęście reszta zdrowego rozsądku pozostała z kierowcą, przejechał przez opuszczony szlaban i zjechał z przejazdu. Ale to był jego jedyny błyskotliwy moment. Nie chciał się już zatrzymywać, żeby zgłosić wypadek i wyjechał. Po chwili przejechał pociąg osobowy – dodał rzecznik. Policja przyjmie opis wydarzeń od potencjalnych świadków. Ale oni mają tablicę rejestracyjną samochodu, więc mają duże szanse na odnalezienie kierowcy.
Ciężarówka przebiła się przez barierki na Moravský Písek.
Zdjęcie: Policja Republiki Czeskiej
Trasa II/427 służy obecnie jako objazd dla zamkniętego odcinka trasy I/55 z Brzecławia do Přerova. Ruch samochodów osobowych i ciężarowych jest tam spory. Skrzyżowanie przecina ruchliwy tor, na którym pociągi poruszają się z prędkością 160 kilometrów na godzinę. Doszło do wielu incydentów zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego.
Na przykład 25 kwietnia 2016 r., kiedy ciężarówka zamknięta przed bramą najpierw zaczęła się cofać, potem przełamała szlaban i opuściła tory około pięć sekund przed przejechaniem za nią desperacko hamującego pociągu Eurocity, maszynista 54-letni Vancho Harapov został skazany na trzy lata więzienia, w tym trzy lata w zawieszeniu i pięć lat zakazu prowadzenia pojazdów.
BRAK KOMENTARZA: Ciężarówka utknęła na przejeździe kolejowym w 2016 r.
Wideo: Policja Republiki Czeskiej
Według rzecznika auto może wylądować między szlabanami na przejeździe kolejowym i nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności. „W takim przypadku należy w miarę możliwości wyprowadzić pojazd lub wypchnąć go z pasów, nawet jeśli oznacza to uszkodzenie szlabanów lub pojazdu. Jeżeli samochód zostanie unieruchomiony z powodu awarii, należy wszyscy, aby wyjść i udać się do bezpiecznego obszaru poza trasami” – powiedział rzecznik.
Numer przejazdu, zapisany literą P, znajduje się na poboczu torów na urządzeniu zabezpieczającym przejazd kolejowy lub na przejazdach sygnalizacyjnych, należy to niezwłocznie zgłosić na policyjnej linii alarmowej. „Jeżeli jest tam więcej osób, można biegać po torach w obie strony i próbować dać sygnał kierowcy, aby zatrzymał pociąg” – dodał rzecznik.
„Ninja z ekstremalnych podróży. Pisarz. Bezkompromisowy praktyk zombie. Fanatyk popkultury. Student”.