„Słowacja to nasza najmłodsza marka własna i jednocześnie jeden ze sposobów, w jaki pomagamy naszemu krajowi i naszym słowackim dostawcom. Od ponad roku proponujemy naszym klientom coś tradycyjnego w nowoczesnym stroju pod Słowacją. Słowacy to typowe słowackie produkty w oryginalnym i niepowtarzalnym opakowaniu.
Dzięki tej marce nasi klienci niezawodnie wiedzą, że te produkty mleczarskie, mięsne, piekarnicze, ale także owocowo-warzywne pochodzą bezpośrednio od słowackich dostawców,powiedział Martin Nagy, dyrektor generalny Lidl Slovenská republika, odpowiedzialny za sektor zakupów. Dzięki Lidlowi, prywatna marka Slovenskô, a wraz z nią typowe słowackie produkty, są również znane z oferowania rabatów klientom za granicą.
Odkryj 27 regionów Słowacji: Malokarpatsko, Hont, Podpoľanie, Novohrad, Abov i wiele innych. Zapoznaj się z ciekawostkami z naszej historii, poznaj słowackie ozdoby, rzemiosło i dowiedz się czego – choćby z gwar. „Myślę, że nasza kampania wesprze także turystykę krajową, nadwyrężoną przez pandemię, tak jak nasz poprzedni projekt „Słowacja, kraina doświadczeń”. Każdy, kto przeczyta książkę Slovenské ako maľované, będzie wiedział, że nasz kraj nie jest piękny, który ma wszystko – wysokie góry, a także wiele rzek i zbiorników wodnych.Zarówno miłośnicy turystyki jak i pływacy znajdą to czego szukają.Dzieci i ich rodzice otrzymają wiele przydatnych i kuszących wskazówek na krótsze wycieczki jak i dłuższe wakacje.Na Słowacji jest jeszcze coś do odkrycia i wszystko jest na wyciągnięcie ręki.A jeśli chcesz doświadczyć typowych słowackich produktów, wystarczy odwiedzić najbliższe Lido i zwrócić się do słowackiej marki.dodał Martin Nagy.
Jak wiemy, w Lidli zawsze dostaniesz więcej, a nie w przypadku imprezy „Slovak as Painted”. Impreza obejmuje również konkurs na pomoce dydaktyczne, w którym mogą wziąć udział wszystkie słowackie szkoły podstawowe i średnie. Lidl podzielił je na osiem kategorii według wielkości, których zwycięzcy otrzymają technologię komputerową za tysiące euro. W sumie Lidl rozda szkołom sprzęt komputerowy o wartości 180 000 euro! „Edukacja od dawna jest jednym z naszych priorytetów CSR. W przeszłości przygotowaliśmy materiały edukacyjne dla dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym na ważne tematy, takie jak edukacja drogowa i pierwsza pomoc, zorganizowaliśmy konkurs Ekohra, a od 2015 roku wspieramy pobliskie szkół w naszych nowych sklepach Słowacja jako malarz łączy te dwa podejścia – nową wiedzę i możliwość uzyskania przydatnych pomocy dydaktycznych” wyjaśnił dyrektor marketingu Lidla Branislav Brzula.
Pakiety z naklejkami można kupić za 0,49 €, jedna książka z naklejkami będzie Twoja za 2,99 €
„Ninja z ekstremalnych podróży. Pisarz. Bezkompromisowy praktyk zombie. Fanatyk popkultury. Student”.