Treść zamówienia SMS i cena biletu pozostają bez zmian. Informacja o zmianie publikowana jest na stronie internetowej www.dpo.cz/sms oraz portale społecznościowe IOD.
Tereza Šnoblová, rzecznik IOD: „Pasażerowie są informowani o zmianie za pomocą komunikatów w samochodach oraz informacji na panelach LCD, wyświetlane są ulotki informacyjne (na światłach i w pojazdach).
Daniel Morys, Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu IOD: „Wszyscy pasażerowie, którzy zamówili bilet SMS od połowy stycznia, również otrzymali informację o nowym numerze telefonu bezpośrednio w bilecie SMS. Chcemy zaoferować naszym pasażerom jak największy komfort przy zmianie operatora, dlatego do końca marca uzgodniliśmy równoczesne działanie dotychczasowych i nowych numerów. Od 1 kwietnia ważny będzie tylko nowy numer telefonu. Nowy dostawca usług biletowych SMS dla IOD został wybrany w zaproszeniu do składania ofert”.
Rozszerzenie dotychczasowych usług w porównaniu z obecną sytuacją polega również na możliwości zakupu biletu SMS w aplikacji mobilnej SEJF, która umożliwia zakup biletów SMS w niektórych innych operacjach komunikacji miejskiej w Czechach.
„Ninja z ekstremalnych podróży. Pisarz. Bezkompromisowy praktyk zombie. Fanatyk popkultury. Student”.