Przygotuj się na „powódź uliczną” – D3 na Kysuciu również omawiane w Ambasadzie w Polsce

Kysuce w 2023 r. prawdopodobnie staną w obliczu „powodzi komunikacyjnej”. Spotkanie w Ambasadzie RP uwypukliło sytuację, z jaką będzie musiał się zmierzyć handel ludźmi w naszym regionie.

W ubiegłym tygodniu Ambasador Krzysztof Strzałka spotkał się z ekspertami ds. transportu w Ambasadzie RP. Spotkanie odbyło się w obecności doradcy rządu p. Marosza, s. Kovalčík z INEKO i s. Jánoška z VUC ZA i D3preEurópu.

Podczas polskiej prezydencji w grupie V4 przygotowano dokumenty analizujące powiązania sieci V4 z UE. Dokument zawiera również linki do relacji globalnych. Struktura logistyczna analizuje rurociągi elektryczne, gazowe, naftowe, aw szczególności połączenia transportowe i logistyczne autostrad, linii kolejowych i dróg wodnych. Zawiera również informacje o terminalach transportowych, portach i przeładunkach kolejowych.

d3 kwaśne rozmowy

Ľubomír Jánoška mówi o spotkaniu: „Dyskusja była gruntowna, a Ambasador RP poinformował nas o planach i terminach ukończenia korytarza TEN-T Żylina-Katowice, który w Polsce zostanie ukończony w 2023 roku. Strona polska uważa ten projekt za główny i zgodnie z międzynarodowymi umowami będzie to w 2023 roku !!!

Teraz planują zbudować więcej korytarzy. Jedno w zachodniej Polsce (port Świnoustie-Czechy) i przez Carpatię, która połączy Bałtyk, wschodnią Polskę przez słowacką R4 z Węgrami i Bałkanami. »

Jak ukończenie korytarza wpłynie na ruch na Kysuciu?

½. Jánoška mówi, że w naszym regionie prawdopodobnie wystąpi pośpiech: „Zgodziliśmy się, że spowoduje to „powódź ruchu” na Kysucach. W 2023 roku wszystko poza granicami będzie gotowe. Zaczniemy od D3. Ta naganna porażka w planowaniu D3 spowoduje trwałe ograniczenie ruchu w Kysúcu. Musimy mieć świadomość europejskiego wymiaru transportu. Nie możemy regulować przepływu ruchu, ograniczać go. Umowa uczciwa!”

d3 kwaśne negocjacje 4

Alpy: Karpaty 10:0

Podczas spotkania ½. Projekt Jánoška Alps: Karpaty 10:0, jego nazwa reprezentuje stosunek liczby połączeń autostradowych przez Alpy i Karpaty – jest 10 autostrad przez Alpy, żadna przez Karpaty. Podkreśla, że ​​transport musi być ukierunkowany, zaplanowany i skoordynowany z budową, a jeśli tego nie zrobi, transport szuka wszelkich środków, czy ścieżka jest gotowa czy nie. Widać to na ciężarówkach jeżdżących tam, gdzie mogą – Kľak, Donovaly, Orawa, Kysuce czy Makov i niszczących drogi, ograniczając populację i regiony.

„Alpy są przykładem regulacji ruchu, tranzyt przeniósł się do korytarzy autostradowych. Nie spotkasz tranzytu na lokalnych drogach! „stwierdza Ľ. Janoška.

d3 kwaśny handel 3

Przyspieszona budowa D3 jako całości to jedyne rozwiązanie

Transport porusza Europę, przynosi pracę, inwestycje i dobrobyt. Jeśli jednak nie zostanie odpowiednio zaplanowany, pojawią się kary w postaci ograniczeń ruchu i niezadowolenia społecznego. Na Kysuciu możemy porozmawiać o naszym. „To, co wczoraj było wyjątkiem, będzie nadal po 2023 roku! Jedynym rozwiązaniem jest przyspieszenie budowy D3 jako całości. Przyspiesz proces OOŚ i działaj w dniach 1-11. Rozwiąż zintegrowany transport i wzmocnij transport kolejowy. i rozmieszczenie!”, zamyka ½. Janoška.

Przeczytaj także:

autor: redakcia
zdjęcie: ½. Janoška, ​​​​NDS

Milton Harris

„Ninja z ekstremalnych podróży. Pisarz. Bezkompromisowy praktyk zombie. Fanatyk popkultury. Student”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *