30 listopada 2022 o 10:21 I
Zobacz, gdzie będziesz należeć po nowym.
WSCHODNIA SŁOWACJA. Postęp komunikacji elektronicznej, spadek liczby zarządzanych podmiotów czy mniejsza liczba fizycznych wizyt u klientów.
W ten sposób administracja finansowa uzasadnia zmiany w funkcjonowaniu niektórych punktów kontaktowych administracji podatkowej na Słowacji.
Od 1 grudnia agenda 13 punktów styku z ich współpracownikami w regionach została przeniesiona na większą antenę.
W przypadku dwóch punkt kontaktowy zamieni się w antenę urzędu skarbowego.
Zarządzanie finansami: klienci nie muszą się martwić
„Korzystają na tym nie tylko klienci, ale także państwo, ponieważ zmniejszą się koszty eksploatacji i wynajmu budynków. Klienci nie muszą się martwić o utratę kontaktu. Mogą komunikować się z administracją finansową kilkoma kanałami, co będzie kontynuowane do wzmocnienia” – wyjaśnia rzeczniczka Administracji Finansowej Republiki Słowackiej Martina Rybanská.
Po utworzeniu administracji finansowej w 2012 r. powołano punkty kontaktowe organów podatkowych w celu zaradzenia ówczesnemu brakowi komunikacji elektronicznej.
„Zaawansowanie technologiczne społeczeństwa, zmiany w otoczeniu biznesowym, nacisk na informatyzację i uproszczenie komunikacji obywateli z administracją państwową skłoniły jednak administrację finansową do ponownej oceny organizacji pracy w tych punktach styku”.
Które punkty styku kończą się od czwartku
W związku z tym 1 grudnia 2022 r. zoptymalizowanych zostanie 13 wybranych placówek, których porządek obrad zostanie przeniesiony do ważniejszych oddziałów administracji podatkowej.
helpdesk@sme.sk abyśmy mogli Ci pomóc.” data-msg-btn-logout=”Zaloguj się jako inny użytkownik” data-msg-btn-close=”Pozostań zalogowany” >
Przeczytaj najważniejsze wiadomości ze wschodniej Słowacji na Korzar.sme.sk.
„Irytująco skromny fan Twittera. Skłonny do napadów apatii. Gracz. Certyfikowany geek muzyczny. Twórca. Zapalony odkrywca. Student-amator”.