W poniedziałek, 24 kwietnia, sztandarowy serial Mama do wynajęcia zajął pierwsze miejsce w przesłuchaniach. W grupie docelowej 12+ zgromadził na ekranach telewizorów 436 tys. widzów. Tylko 5000 osób mniej oglądało kłamstwo. Trzecim programem w rankingu był program kulinarny Bez servítky, który obejrzało 327 tysięcy widzów.
Czwarte miejsce zajmuje dżokejowa seria Hranica, która przyciągnęła na ekrany telewizorów 292 000 widzów. Top 5 najchętniej oglądanych programów uzupełnia magazyn Reflex, który nie przegapił 274 000 widzów.
W rankingu ważnej komercyjnie grupy docelowej w wieku od 12 do 54 lat kolejność programów prawie się nie zmieniła. Seria Mama do wynajęcia zajęła pierwsze miejsce z wysokim udziałem w rynku na poziomie 30,7%. Lie stracił ponad 6% udziału w rynku na rzecz lidera rankingu.
Program kulinarny Bez servítky zajął trzecie miejsce pod względem oglądalności z udziałem w rynku na poziomie 23,6%. Seria Hranica uplasowała się na czwartym miejscu, prawie siedem procent za magazynem Reflex, który na piątym miejscu uzyskał 22-procentowy udział w rynku.
Grupa Markíza zdobyła w poniedziałek 33,8% udziału w rynku, Grupa Joj 20,6%, RTVS prawie 8%, a nowy TA3 uzyskał 1,2% udziału w rynku.
„Zagorzały miłośnik zombie. Praktyk mediów społecznościowych. Niezależny przedsiębiorca. Subtelnie czarujący organizator”.