BRAZYLIA — Gwiazda mediów społecznościowych Jaiane Lima poskarżyła się na podejście do bezpieczeństwa w centrum handlowym w brazylijskim stanie Santa Catarina. Pracownicy wyrzucili ją z biura na podstawie tego, że była nieodpowiednio ubrana. Influencerce też nie pomogły kłótnie o upał, przez co musiała opuścić ośrodek.
Jaiane powiedziała w mediach społecznościowych, że została wyrzucona z centrum handlowego ze względu na ubranie. Całe zdarzenie uznano za bardzo nieprzyjemne i czuje się upokorzona. Broni się, twierdząc, że nie zrobiła nic złego i że wraz z koleżanką tylko kręcili filmy. Tego dnia w Brazylii było ponad 30 stopni, więc założyła krótką spódniczkę i głęboki top. Na nagraniu, które określiła jako absurdalne, widać ją spacerującą w towarzystwie funkcjonariuszy ochrony.
„Mieszkam na wybrzeżu i było ponad 30 stopni Celsjusza. Wpadłyśmy na pomysł, żeby nakręcić filmik jak wiele innych influencerek. Film był kręcony na ruchomych schodach i widzimy, że nie było to skandaliczne. Znam swoje piersi są duże i wyróżniają się, ale uwielbiam je” młoda kobieta broni się. Według niej nie filmowała żadnych performansów ani niczego, co naruszałoby prawo. Uważa zatem, że reakcja agentów bezpieczeństwa była przesadzona. Kiedy podszedł do niej wysoki mężczyzna i zawołał też jej kolegów, wydawało jej się, że wszyscy się na nią patrzą. „Całe centrum handlowe patrzyło na mnie i wyglądało, jakbym okradła sklep albo popełniła przestępstwo. To bardzo smutne, gdy widzimy, jak bardzo my, kobiety, cierpimy. Aby ludzie nas szanowali, muszą zrozumieć, że mogą być, kim chcą chcę.” Niezależnie od tego, czy jest gospodynią domową, czy ma na sobie coś ekscentrycznego, wszyscy zasługujemy na szacunek. ”
Wiadomość Limy krąży już po Internecie. Większość użytkowników wyraziła swoje niezadowolenie z działań służb bezpieczeństwa. „Nie ma znaczenia, jak piękna i seksowna jesteś, jeśli społeczeństwo nie może tego znieść” – powiedział jeden z jego fanów. „To absurd, proszę podjąć odpowiednie działania. Niedopuszczalne jest, aby przydarzyło się Państwu coś takiego” doradził drugiemu.
„Zagorzały miłośnik zombie. Praktyk mediów społecznościowych. Niezależny przedsiębiorca. Subtelnie czarujący organizator”.