Rok do roku serwis pozyskał blisko 7% nowych abonentów. Nowa paczka też w tym pomaga.
Streamingowy gigant Netflix opublikował wyniki finansowe za pierwszy kwartał tego roku. Powoduje to, że 232,5 miliona abonentów płaci za usługę na całym świecie.
Z roku na rok ich liczba wzrosła do 10,86 mln. Wzrosła również pomiędzy poszczególnymi kwartałami – o 1,75 mln abonentów.
Poprawi to pakiet reklamowy
Firma ogłosiła w tym miesiącu ulepszyć pakiet reklamowy, który sprzedaje na wybranych rynkach. Rozdzielczość zmieni się z 720p na 1080p. Nowością będzie też możliwość korzystania z konta na dwóch urządzeniach jednocześnie.
Plan „Podstawowy z reklamami” jest dostępny w Australii, Brazylii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Włoszech, Japonii, Korei, Meksyku, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.
Reklamy trwają od 15 do 30 sekund i są odtwarzane przed rozpoczęciem tytułu oraz w jego trakcie. Wersja z reklamami jest np. 3 euro tańsza w Niemczech niż zwykły abonament bez reklam.
Podstawowa subskrypcja Netflix kosztuje na Słowacji 7,99 euro miesięcznie. Istnieje również plan za 9,99 euro i 11,99 euro miesięcznie. Oferują najwyższą jakość techniczną i możliwość oglądania treści na wielu urządzeniach jednocześnie.
„Ninja z ekstremalnych podróży. Pisarz. Bezkompromisowy praktyk zombie. Fanatyk popkultury. Student”.