Dzięki sztucznej inteligencji produkty bankowe są jeszcze lepiej dopasowane do potrzeb klientów

Sztuczna inteligencja niesie ze sobą zagrożenia w obszarze cyberbezpieczeństwa, ale także nowe narzędzia do ich zwalczania.

Czy sztuczna inteligencja nie czyni firm technologicznych zbyt potężnymi? Co się stanie, jeśli oszuści zaczną stosować te techniki? Czy sztuczna inteligencja pozbawi ludzi pracy i jak widzą to banki?

O pułapkach sztucznej inteligencji, ale także nadziejach, rozmawialiśmy z makroekonomistą VÚB Bank Michalem Lehutem i menadżerem ds. bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa VÚB Bank Vladimírem Jančokiem. Rozmawiał z nimi reporter Živé.skin Maroš Žofčin.

Przedstawiamy aktualny odcinek podcastu SHARE we współpracy z VÚB banka.

W bieżącym odcinku podcastu SHARE dowiesz się:

  • Jak sektor bankowy widzi rozwój sztucznej inteligencji.
  • Jakich zmian można się spodziewać na rynku finansowym.
  • Co sztuczna inteligencja może zmienić dla lojalnego klienta banku.
  • Czy regulacje pomagają czy utrudniają wprowadzenie sztucznej inteligencji?
  • W jaki sposób cyberprzestępcy mogą skorzystać na dużych wzorcach językowych i czy już to ma miejsce?
  • Wręcz przeciwnie, banki wiedzą, jak wykorzystać tych, które chronią.

Podcast SHARE przygotował magazyn Živé.sk. Wszystkie nowe odcinki naszych podcastów SHARE możesz zamówić za pośrednictwem platform Podcasty Apple, Podcasty Google, Spotify, Deezera A Youtube.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI: Jeśli chcesz nam coś powiedzieć, dodać, albo powiedzieliśmy coś nie tak i chcesz nas poprawić, możesz do nas napisać na adres podcasty@zive.sk. Czytamy wszystkie e-maile i na większość z nich odpowiadamy.

Ida Richards

„Total twitterowy guru. Maven zombie. Myśliciel przez całe życie. Hardcore alkoholowy ninja. Przyszły idol nastolatków”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *