W najbliższej przyszłości na Słowację może wejść nowy kanał. Polska konkurencja może pomóc w obniżeniu cen żywności. Biedronka jest jedną z najtańszych w Polsce.
Zdjęcie: Studio Proxima/Shutterstock
Sieć Biedronka – zdjęcie poglądowe.
Na Słowacji rekrutację pracowników rozpoczęła w połowie lipca. Teraz okazuje się, że ma swoją eseročkę na Słowacji. Nazywa się po prostu Jeronimo Martins Słowacja. Jako pierwszy o sprawie poinformował portal informacyjny Aktualności. Przedmiotem działalności jest również sprzedaż towarów lub produkcja artykułów spożywczych.
W wiadomości czytamy dalej, że Biedronka zarejestrowała kilka znaków towarowych, którymi będzie się posługiwać w odniesieniu do swoich marek prywatnych. „Urząd Własności Przemysłowej potwierdził już wykorzystanie marki Herbarium do herbat, Bondi do jogurtów, Elios do greckich specjałów, a Miami głównie do produktów dla dzieci” – podaje portal informacyjny.
Ucz się więcej Ostra konkurencja o kanały już puka do drzwi. Biedronka na Słowacji zmieni zasady gry – piszą Polacy
Właścicielem największej w Polsce sieci handlowej Biedronka jest firma Jerònimo Martins Polska, która zatrudnia prawie 80 000 pracowników. Na Słowacji złożyła wniosek o rejestrację specjalistycznego znaku towarowego SK. Jest zatem prawdopodobne, że na ladach słowackiej firmy Biedronka klienci znajdą także rodzime produkty.
„Subtelnie czarujący fan mediów społecznościowych. Introwertyk. Skłonny do napadów apatii. Przyjazny rozwiązywacz problemów. Nieuleczalny wichrzyciel”.