Słowacy od wielu lat robią zakupy u naszych sąsiadów. Polska zawsze przyciąga tanią żywnością, po którą nawet nasi obywatele nie wahają się podróżować.
ELĘ
Aktualności
Ze Słowacji
ELĘ
Aktualności
Ze Słowacji
Słowacy od wielu lat robią zakupy u naszych sąsiadów. Polska zawsze przyciąga tanią żywnością, po którą nawet nasi obywatele nie wahają się podróżować.
Wygląda na to, że polska sieć sklepów naprawdę poważnie rozważa przyjazd na Słowację. Biedronka to największa sieć handlowa w Polsce, posiadająca ponad 3200 sklepów i zatrudniająca blisko 80 000 osób.
Wraz z pojawieniem się i cenami na Słowacji polska sieć supermarketów może zwiększyć konkurencję z sieciami takimi jak Lidl, Tesco czy Kaufland.
Biedronka raczej tego nie zrobi
Jak informuje ostatni portal Wiadomości.skspółka utworzyła już spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością pod nazwą Jeronimo Martins Slovensko, sr o.
Spółka otworzy także supermarkety pod polską nazwą Biedronka. Na razie wszystko wskazuje na to, że nie zdecydują się na słowackie tłumaczenie Lienki, gdyż firma zarejestrowała domenę internetową biedronka.sk. Dlatego prawdopodobnie nie ma potrzeby polegać na innej nazwie sklepu.
Słowackie specjały?
Jak podaje Aktuality.sk, w swoich sklepach sieć będzie oferować także słowackie specjały. Firma zarejestrowała kilka znaków towarowych.
Na razie są to marki Bondi dla jogurtów, Elios dla greckich potraw, Herbarium dla herbat i przede wszystkim marka Miami dla produktów dla dzieci. Portal dodaje, że nadal oczekuje na rejestrację czterech kolejnych znaków. Na liście znajduje się również marka specjalistyczna SK.
Słowacy mogą zatem oczekiwać, że polska sieć zaoferuje także typowo słowackie dania.
obraz ilustracyjny
Przeczytaj także:
Źródło: Dnes24.sk
„Zagorzały miłośnik zombie. Praktyk mediów społecznościowych. Niezależny przedsiębiorca. Subtelnie czarujący organizator”.