NOWE informacje o polskiej sieci Biedronka wskazują, jakie PRODUKTY Słowacy w niej znajdą

Źródło:
Unsplash.com
,

Unsplash.com

Słowacy od wielu lat robią zakupy u naszych sąsiadów. Polska zawsze przyciąga tanią żywnością, po którą nawet nasi rodacy nie wahają się podróżować.


ELA
Aktualności
Ze Słowacji

ELA
Aktualności
Ze Słowacji

Słowacy od wielu lat robią zakupy u naszych sąsiadów. Polska zawsze przyciąga tanią żywnością, po którą nawet nasi rodacy nie wahają się podróżować.

Zdjęcie poglądowe do artykułu NOWA informacja o polskiej sieci Biedronka wskazuje jakie PRODUKTY Słowacy tam znajdą

Źródło:
Unsplash.com
,

Unsplash.com

Wygląda na to, że polska sieć sklepów poważnie rozważa przyjazd na Słowację. Biedronka to największa sieć detaliczna w Polsce, która posiada ponad 3200 sklepów i zatrudnia blisko 80 000 osób.

Przybyciem i cenami na Słowację polska sieć supermarketów może zwiększyć konkurencję z takimi sieciami jak Lidl, Tesco czy Kaufland.

Biedronka raczej nie

Jak informuje ostatni portal Aktuality.skfirma utworzyła już spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością pod nazwą Jeronimo Martins Slovensko, sr o.

Spółka otworzy też supermarkety pod polską nazwą Biedronka. Na razie wszystko wskazuje na to, że nie zdecydują się na słowackie tłumaczenie Lienki, ponieważ firma zarejestrowała domenę internetową biedronka.sk. Dlatego prawdopodobnie nie ma potrzeby polegać na innej nazwie sklepu.

Słowackie specjały?

Jak dalej Aktuality.sk informuje, sieć będzie oferować słowackie specjały również na ladach swoich sklepów. Firma zarejestrowała kilka znaków towarowych.

Na razie są to marki Bondi dla jogurtów, Elios dla dań greckich, Herbarium dla herbat, a zwłaszcza marka Miami dla produktów dla dzieci. Portal dodaje, że czeka jeszcze na rejestrację czterech kolejnych marek. Na liście znajduje się również marka specjalistyczna SK.

Słowacy mogą się więc cieszyć, że polska sieć zaoferuje również dania typowo słowackie.

ilustracja obraz

Przeczytaj także:

Źródło: Dnes24.sk

Morton Nicholls

„Zagorzały miłośnik zombie. Praktyk mediów społecznościowych. Niezależny przedsiębiorca. Subtelnie czarujący organizator”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *