BILLA została głównym partnerem najwyższej słowackiej ligi piłkarskiej

Firma BILLA nadal wspiera słowacki sport, skupiając się już na profesjonalnej piłce nożnej. Od sezonu 2023/24 BILLA zostaje głównym partnerem Nike League, najwyższych rozgrywek piłkarskich na Słowacji.

Sieć supermarketów rozszerza tym samym współpracę z League Club Union, zarządem najwyższej ligi piłkarskiej, z którą od 2020 roku realizuje udany projekt dla dzieci. piłka nożna w mieście.

Pogłębienie współpracy pomiędzy BILLĄ a Związkiem Klubów Ligi jest naturalnym wynikiem wieloletniej współpracy zbudowanej na partnerstwie projektowym. Po czterech latach wspólnego projektu Football in the City, którego BILLA jest komplementariuszem, sieć supermarketów jest teraz także głównym partnerem najwyższych słowackich rozgrywek piłkarskich.

„Jesteśmy bardzo dumni, że zostaliśmy nowym głównym partnerem najlepszej ligi piłkarskiej. Wspieranie elitarnego sportu jest dla nas ważne w firmie BILLA, ponieważ reprezentuje on model zdrowego i aktywnego stylu życia, który staramy się zaszczepić w naszych klientach. Cieszymy się, że możemy wspierać najpopularniejszy sport, dla którego nasza współpraca z pewnością będzie korzystna.” powiedział Tomáš Staňo, dyrektor finansowy firmy BILLA.

BILLA została głównym partnerem najwyższej słowackiej ligi piłkarskiej.

Sezon 2023/24 Nike League rozpocznie się już za kilka dni, 28 lipca i potrwa do końca maja 2024 roku. Tytułu będzie bronił Slovan Bratysława. Nowe partnerstwo z firmą BILLA pozytywnie ocenia również Związek Klubów Ligowych, który jest organem zarządzającym dwunastu zawodowych drużyn piłkarskich na Słowacji.

„Po zmianie partnera tytularnego, przed nadchodzącym sezonem, poszerzamy swoje szeregi o głównego partnera, jakim jest BILLA. Nie idziemy w kierunku nowego, nieznanego. Z BILL’em współpracujemy od kilku lat, a efektem naszej pracy jest piękny i znaczący projekt o nazwie Football in the City.

Dziś nasza współpraca urosła do poziomu partnerstwa głównego. Świadczy to o wzajemnym zadowoleniu i powiązaniu naszych wspólnych wartości. Oboje mamy sport we krwi i oboje dbamy o zdrowy styl życia. Chcemy również przekazać to przesłanie młodszemu pokoleniu, zwłaszcza poprzez wspomniany wyżej projekt Football in the City” powiedział Ivan Kozák, prezes Związku Klubów Ligi.

Wszystko zaczęło się od dziecięcej piłki nożnej

Firma BILLA i Związek Klubów Ligi nawiązały współpracę w 2020 roku, kiedy to organizowały pierwszy rok projektu piłka nożna w mieście. Tam odkrywają piłkarskie talenty do 11 roku życia, motywują dzieci do ruchu i przywracają futbol na ulice słowackich miast. Uczestniczy w nich kilkadziesiąt klubów chłopięcych i dziewczęcych oraz drużyn szkolnych, a urozmaicony program towarzyszący zawsze przyciąga na poszczególne turnieje rzesze widzów. Zwycięzca obecnego czwartego roku zostanie wyłoniony podczas finału 24 sierpnia w Bratysławie, gdzie spotka się 16 najlepszych dziecięcych drużyn z całej Słowacji.

Ambasador piłka nożna w mieście to światowa supergwiazda piłki nożnej i wzór do naśladowania dla młodych talentów piłkarskich Marek Hamšík. Oprócz swojej pracy w piłka nożna w mieście teraz BILLA nawiązuje szerszą współpracę z odnoszącym sukcesy piłkarzem w obszarze wspierania zdrowego stylu życia. „Piłka nożna to sport, który łączy nas od wielu lat, dzięki czemu tworzymy silne więzi. Cieszę się, że takimi projektami i współpracą w obszarze zdrowego trybu życia wspieramy nową generację piłkarzy”, mówi Marek Hamšík.

Joy Perry

„Amatorski ewangelista popkultury. Gracz. Student przyjazny hipsterom. Adwokat kawy. Znawca Twittera. Odkrywca totalny”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *