Tylko pięć procent z nich wielokrotnie korzysta ze sztucznej inteligencji.
BRATYSŁAWA. Sztuczna inteligencja jest obecnie jednym z gorących tematów i jak dotąd wypróbowało ją ponad pół miliona osób mieszkających na Słowacji.
Jednak tylko pięć procent z nich wielokrotnie powraca do generatywnych modeli językowych, takich jak Chat GPT czy Bing Chat.
Obawy i ciekawość
Podczas gdy niektóre osoby lub firmy są tym zaniepokojone, inne próbują rozpoznać i wykorzystać jego potencjał. To nie tylko usprawnienie procesów, ale również cyfryzacja np. personelu obsługi klienta. Enehano opowiedział o tym w komunikacie prasowym.
Jednak zdaniem firmy sztuczna inteligencja nie może jeszcze całkowicie zastąpić człowieka, dlatego świat wirtualny i fizyczny muszą być ze sobą połączone. Zaznacza, że ludzie i technologia muszą ze sobą współpracować.
Google musiał przełożyć uruchomienie chatbota Bard w Unii ze względu na ochronę danych Kontynuuj czytanie
Zdaniem ekspertów Enehano doświadczenie człowieka z konkretną firmą jest równie ważne jak oferowany przez nią produkt czy usługa.
Przyszłość to interakcja
Na Słowacji tylko pięć procent firm nadal korzysta dziś ze sztucznej inteligencji, ale sztuczna inteligencja wraz z transformacją cyfrową jest obecnie podstawowym czynnikiem spełniania oczekiwań klientów w ich różnych operacjach, a ostatecznie w rozwoju firm. i ekonomia.
„Zadowolenie potencjalnego klienta z produktu lub usługi często zależy od kompetencji contact center, których krytycznymi filarami są doświadczeni pracownicy i nowoczesna technologia. Obie muszą działać w synchronizacji, aby firma mogła zaoferować ludziom jak najlepsze doświadczenia klienta” – stwierdza Enehano .
„Total twitterowy guru. Maven zombie. Myśliciel przez całe życie. Hardcore alkoholowy ninja. Przyszły idol nastolatków”.