Telekom miał duży problem z mobilną transmisją danych. Co się stało?

Operator poradził klientom, aby nie wyłączali urządzenia ani danych.

Dodaliśmy oryginalny artykuł z 10:03 tam, gdzie go zaznaczono.

Telekom od rana miał problem z siecią komórkową. Ze względu na wadliwe urządzenie sieciowe, które rejestruje klientów w sieci danych, dane niektórych osób nie działały.

Rzecznik operatora Michał Korec powiedział portalowi Žive.sk, że problem nie ma charakteru globalnego. „Wszyscy klienci, którzy pracują w sieci komórkowej i są cały czas podłączeni, nadal działają w standardzie” – potwierdza.

Mobilna transmisja danych działa dla klientów, którzy od wczoraj nie wyłączyli swoich urządzeń, nie włączyli profilu lotu ani nie wyłączyli transmisji danych. Usługi głosowe i SMS działają standardowo.

Napełnianie o 13:30: Telekom przeprosił klientów za komplikacje i powiedział, że problemy muszą zostać rozwiązane. „Po godzinie 11:30 klienci zaczęli automatycznie łączyć się ponownie z sieciami danych, a wszystkie niefunkcjonalne usługi były stopniowo przywracane. Obecnie awaria powinna się zakończyć” – powiedział rzecznik operatora Michał Korec.

Problemy nawet na 2G lub 5G

Jeśli na przykład klient obecnie wyłączy urządzenie, dane nie będą już do niego docierać, ponieważ Telekom nie jest obecnie w stanie ponownie rejestrować klientów w sieci danych. Dotyczy to sieci 2G, 3G, 4G i 5G.

W związku z tym, dopóki urządzenie nie będzie ponownie działać, radzi klientom, aby nie uruchamiali ponownie urządzeń, ponieważ spowoduje to dalsze rozprzestrzenianie się problemu. „Od wczesnego ranka ciężko pracowaliśmy, aby naprawić urządzenie, ale prosimy, aby nie przełączać innych w tryb samolotowy ani nie uruchamiać ponownie telefonów, ponieważ nie będzie można od razu ponownie się połączyć. Dziękujemy za zrozumienie i cierpliwość” – mówi Telekom.

Miles Hersey

„Całkowity ekspert w dziedzinie muzyki. Badacz Twittera. Miłośnik popkultury. Fanatyk telewizji przez całe życie”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *