O2 zmusza klientów do przejścia na nową stałą cenę, wielu płaci więcej (+ przegląd technologii)

Wybór najważniejszych wiadomości z ostatniego tygodnia dotyczących technologii, internetu, nauki i cyfrowego życia.

Właśnie czytasz 245. edycję wyboru technologii, w której Ján Trangel w formie krótkich komentarzy zwraca uwagę na najważniejsze wydarzenia minionego tygodnia i wybiera artykuły, których zdecydowanie nie można przegapić. Wyjaśniający wybór najważniejszych nowości technologicznych dla abonentów Aktualności Dodatkowo mogą czytać w każdy piątek. Jeśli interesuje Cię bardziej szczegółowy przegląd wiadomości z ostatniego tygodnia, czytaj dalej Podsumowanie autorstwa Martina Kováča.

Wymuszone przejście na nowe stałe ceny w O2

O2 wprowadza duże zmiany w swoim portfolio. W zeszłym tygodniu pisałem już o tym, że obecnie oferowane są tylko trzy stałe ceny po 19 euro, 29 euro i 39 euro miesięcznie. W tym tygodniu otrzymałem jednak znacznie ważniejsze informacje. Operator nie chce czekać, aż jego klienci w naturalny sposób przestawią się ze starszych ofert na nowe, ale zaczyna je na siłę przenosić. Osoby korzystające ze starszych taryf stałych Blue, Silver, Gold i Titanium powinny przejść na nową ofertę już w marcu. Właściciele pozostałych uprzywilejowanych udziałów sukcesywnie do końca roku.

Dlatego O2 chce zaklasyfikować wszystkich klientów do jednej z trzech kategorii. Jednak, jak zauważył w swoim artykule Filip Maxa, problem polega na tym, że nie zawsze jest to opłacalne. Oferta usług O2 była dość myląca, a indywidualni klienci mieli dostęp do różnych kombinacji bonusów, rabatów, a nawet ofert pod ladą.

Ida Richards

„Total twitterowy guru. Maven zombie. Myśliciel przez całe życie. Hardcore alkoholowy ninja. Przyszły idol nastolatków”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *