Więcej czasu to więcej smaku. Tchibo Barista wystartował z nową kampanią

Tchibo jest kluczowym graczem w segmencie kaw premium. Obecnie rusza z nową kampanią komunikacyjną swojego flagowego produktu – wysokiej jakości kawy Tchibo Barista, znanej z powolnego palenia. Nowa kampania rozwija koncept z hasłem „Więcej czasu, więcej smaku”.

Wolne palenie, pełny smak… Marka Tchibo Barista rozwija te komunikacyjne korzyści od 2017 roku, kiedy to wprowadziła hasło „Więcej czasu, więcej smaku”. Tym razem jednak obietnica marki idzie dalej, w stronę klienta i jego doświadczenia z kawą.

„Autentyczny smak i niepowtarzalny aromat to efekt unikalnej, tradycyjnej metody palenia w bębnie – tak jak sto lat temu. Dłuższy czas palenia daje wybranym ziarnistom więcej czasu na nabranie niepowtarzalnego charakteru.” stwierdził Jan KołafaMenedżer ds. marketingu kawy, Tchibo.

Co zatem czeka klienta po degustacji kawy Tchibo Barista? Jak nazywają eksperci doskonałe wrażenia z kawy. A nawet jeśli pozbędziesz się reklamy, dzięki wymagającemu procesowi palenia w bębnie, wypracowany smak ziaren kawy przynosi klientom znacznie bogatszy smak i aromat oraz atakuje jednocześnie kilka zmysłów. Ponieważ emocji nie da się opisać i można je tylko przekazać, spot telewizyjny też jest nimi pełen – dzięki muzyce, dźwiękom wewnętrznym czy serii oryginalnych obrazów piękna. Jednak człowiek i jego zmysły wciąż znajdują się w centrum uwagi. Czyli ten, dla którego przeznaczona jest kawa.

„Dzięki obecnej kampanii Tchibo Barista dążymy do dotarcia do grupy docelowej, która ceni produkty tworzone bez pośpiechu i z niezwykłą starannością. Dlatego daliśmy im pierwszorzędną kawę oraz certyfikat Fair Trade, dzięki któremu poczują się jak prawdziwi domowi barmani ”. wyjaśniać Silvia ŽiakováMenedżer marki kawy Tchibo, firma Tchibo.

Tradycyjne techniki parzenia kawy zainspirowały również twórców kampanii. Nowością są specjalne urządzenia szyte na miarę w studio Mirage w Pradze. „Umożliwiły symulację poszczególnych procesów powolnego palenia w tradycyjnych beczkach. Ziarna, które widzowie widzą na miejscu, są prawdziwe lub wykonane fizycznie, a nie cyfrowo”. wyjaśniać Stefan Klučka, dyrektor artystyczny EFFE. Jednak wszystkie techniczne poprawki to tylko składniki opowieści, która przekazuje emocje po degustacji kawy Tchibo Barista. „Muzyka jest inspirowana tym, jak podczas pieczenia ziarna uderzają o ściany bębna”. jeszcze Piotr RajczakDyrektor Kreatywny Grupy EFFE.

Kampania rozpocznie się w formatach ATL od spotu telewizyjnego, ale stopniowo przekształci się w długofalową kampanię zintegrowaną w innych formatach, takich jak sklepy Tchibo, tygodnik Tchibo, sieci internetowe i społecznościowe. Kampania trwa od kwietnia w trzech krajach – Czechach, Polsce i Słowacji.

Wizytówka kampanii:

Nadawca: Tchibo Praga, Tchibo Slovensko, Tchibo Warszawa
Gabinet: EFFE Bratysława i Praga
Produkcja: Filmy boogie
Produkcja shotów kawy: Studio Mirage
Menedżer: Robert Hloz
DOP: Filip Marek
Muzyka: Matúš Široký

Milton Harris

„Ninja z ekstremalnych podróży. Pisarz. Bezkompromisowy praktyk zombie. Fanatyk popkultury. Student”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *