Sieć kanapek Subway zwiększyła sprzedaż i ruch

Amerykańska sieć fast foodów Subway zwiększyła w pierwszym kwartale globalną sprzedaż o około 12%. Firma, która działa również na Słowacji, podała w komunikacie prasowym w poniedziałek. Zauważyła również wzrost frekwencji, który, jak powiedziała, również przyczynił się do remontu obiektu.

Planują sprzedaż

Subway nie ma udziałów w rynkach publicznych, w związku z czym nie ma obowiązku regularnego publikowania wyników swojej działalności, jak np. rywal McDonald’s.

Subway stara się poprawić swoją rentowność. Rozważa jego sprzedaż i chce pokazać potencjalnym inwestorom z grona funduszy inwestycyjnych, że potrafi zarabiać – podał Reuters.

Licencja franczyzowa

W ostatnich latach firma zamknęła część swojej działalności, ponieważ borykała się z wieloma problemami, w tym przestarzałym sprzętem lub nadmierną ekspansją. Już w lutym tego roku ogłosiła, że ​​rozważa sprzedaż. Według Reutersa, sprzedaż może wycenić firmę nawet na 10 miliardów dolarów.

Sieć, która jest jedną z największych marek fast food na świecie, posiada blisko 37 000 restauracji na całym świecie. Od ponad 50 lat jest własnością kilku rodzin założycielskich. Firma otworzyła swój pierwszy zakład w 1965 roku w mieście Bridgeport w amerykańskim stanie Connecticut. Wszystkie restauracje typu fast food są obsługiwane przez partnerów firmy na zasadzie franczyzy.

Marka obecna jest również na Słowacji, z biurami w Bratysławie, Trnawie, Nitrze, Trenczynie i Koszycach.

Milton Harris

„Ninja z ekstremalnych podróży. Pisarz. Bezkompromisowy praktyk zombie. Fanatyk popkultury. Student”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *